تاریخچه شرکت سورپرایز
درباره ماتاریخچه شرکت سورپرایز
شرکت آکواتیک استار ایرانیان در سال 1386 ثبت و تمامی فعالیت های برند سورپرایز تحت مالکیت این شرکت به کار خود ادامه داد.
در سال 1387 شرکت آکواتیک استار ایرانیان با تجهیز کارخانه به خط تولید جدید، بسته بندی های متداول موجود در بازار در احجام نیم لیتری و یک و نیم لیتری را به سبد محصولات خود اضافه نمود.
در آستانه سیزدهمین سال فعالیت شرکت آکواتیک استار ایرانیان، آقای محسن صالحی اصل فرزند بنیانگذار شرکت سکان هدایت سازمان را برعهده گرفت و پروژه تحول سازمانی آغاز شد.
ریبرندینگ و تغییر هویت بصری محصولات در فاز اول، توسعه سبد محصولات در احجام جدید در فاز دوم، تغییرات اساسی در ساختار سازمانی و سرمایه های انسانی در فاز سوم و فراهم آمدن مقدمات احداث کارخانه جدید در فاز چهارم را می توان از دستاوردها و برنامه های آتی این دوره تحول نام برد.
ارزش های شرکت سورپرایز
چشم اندازهای شرکت سورپرایز
کلیه اقدامات ما باید برای مصرف کنندگان ایجاد ارزش کرده و از اتلاف جلوگیری کند.
ما می خواهیم کلیه مصرف کنندگان و سهامداران به ما به عنوان عضوی مسئولیت پذیر و معتبر اطمینان داشته باشند.
عمیق تر کردن رابطه با مصرف کنندگان از طریق کانال تجارت مجازی رو به رشد و مشارکت و گفتگو
خط مشی شرکت سورپرایز
تعهد به بهبود مستمر در عملکرد با کیفیت و اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت
تطابق با الزامات داخلی و خارجی کنترل کیفیت و سلامت غذا و موارد نظارتی
جلب اعتماد با عرضه محصولات و خدمات منطبق با انتظارات و خواسته های مصرف کننده
استفاده بهینه از کلیه منابع برای تولید برترین آب آشامیدنی شامل مواد اولیه، انرژی، نیروی انسانی، تجهیزات و منابع مالی با هدف افزایش بهره وری در سازمان
جلب مشارکت کلیه کارکنان و استفاده بهینه از قابلیت ها و توانایی های آنها در جهت اهداف سازمان که متضمن تامین نیازهای کارکنان نیز می باشد
بهره گیری و توسعه فعالیت های آموزشی همگام با نیازهای شرکت و فنون و دانش روز
مسئولیت های اجتماعی شرکت سورپرایز
شرکت سورپرایز از بدو تاسیس تاکنون به صورت یک شرکت خصوصی و در قالب سهامی خاص فعالیت کرده است. در طول این سالها، همواره تعدادی از مهندسان و متخصصان حوزه مهندسی صنایع غذایی و یا رشته های مرتبط، در این شرکت مشغول به فعالیت بوده و کسب درآمد و تجربه کرده اند. سهامداران شرکت و هیئت مدیره آن همواره ایجاد اشتغال و کارآفرینی را مبنای فکری خود برای راهبری شرکت قرار داده اند.
شرکت سورپرایز با باور و دیدگاهی متفاوت در حفظ و نگهداری از محیط زیست، پیشرو در تولید بطری هایی با کمترین مقدارمصرف مواد پلاستیکی بوده و همچنین فعالیت خود را برای بهینه سازی فرایند بسته بندی در راستای زمینی پاک، ادامه خواهد داد.