تاریخچه شرکت سورپرایز

درباره ما

تاریخچه شرکت سورپرایز

1 دی 1384

آب آشامیدنی در بسته بندی گالن 19 لیتری در گردش با همت و روحیه کارآفرینی آقای مهندس حسن صالحی اصل و با ایده نوآورانه ایشان با هدف دسترسی آسان به آب آشامیدنی سالم، برای اولین بار در سرزمین عزیزمان تولید و با نام تجاری سورپرایز به بازار عرضه شد.

24 مهر 1386

شرکت آکواتیک استار ایرانیان در سال 1386 ثبت و تمامی فعالیت های برند سورپرایز تحت مالکیت این شرکت به کار خود ادامه داد.

آبان 1387

در سال 1387 شرکت آکواتیک استار ایرانیان با تجهیز کارخانه به خط تولید جدید، بسته بندی های متداول موجود در بازار در احجام نیم لیتری و یک و نیم لیتری را به سبد محصولات خود اضافه نمود.

1 دی 1398

در آستانه سیزدهمین سال فعالیت شرکت آکواتیک استار ایرانیان، آقای محسن صالحی اصل فرزند بنیانگذار شرکت سکان هدایت سازمان را برعهده گرفت و پروژه تحول سازمانی آغاز شد.

ریبرندینگ و تغییر هویت بصری محصولات در فاز اول، توسعه سبد محصولات در احجام جدید در فاز دوم، تغییرات اساسی در ساختار سازمانی و سرمایه های انسانی در فاز سوم و فراهم آمدن مقدمات احداث کارخانه جدید در فاز چهارم را می توان از دستاوردها و برنامه های آتی این دوره تحول نام برد.

مشاهده بیشتر

ارزش های شرکت سورپرایز

چشم اندازهای شرکت سورپرایز

01دستیابی به رهبری در زمینه تغذیه، سلامتی و تندرستی و نیز ارائه عملکرد مالی پایدار
03رسیدن به آن دسته از ارزش هایی که برای مصرف کننده مهم است

کلیه اقدامات ما باید برای مصرف کنندگان ایجاد ارزش کرده و از اتلاف جلوگیری کند.

04مشارکت با سهامداران

ما می خواهیم کلیه مصرف کنندگان و سهامداران به ما به عنوان عضوی مسئولیت پذیر و معتبر اطمینان داشته باشند.

05پذیرش فضای دیجیتال

عمیق تر کردن رابطه با مصرف کنندگان از طریق کانال تجارت مجازی رو به رشد و مشارکت و گفتگو

06ما به کارکنان درست، با توانایی های درست و رهبری موثر در کلیه سطوح نیازمندیم تا بتوانیم به کلیه افراد امکان مشارکت را بدهیم و به آنها قدرت دهیم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند

خط مشی شرکت سورپرایز

تعهد به بهبود مستمر در عملکرد با کیفیت و اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت

تطابق با الزامات داخلی و خارجی کنترل کیفیت و سلامت غذا و موارد نظارتی

جلب اعتماد با عرضه محصولات و خدمات منطبق با انتظارات و خواسته های مصرف کننده

استفاده بهینه از کلیه منابع برای تولید برترین آب آشامیدنی شامل مواد اولیه، انرژی، نیروی انسانی، تجهیزات و منابع مالی با هدف افزایش بهره وری در سازمان

جلب مشارکت کلیه کارکنان و استفاده بهینه از قابلیت ها و توانایی های آنها در جهت اهداف سازمان که متضمن تامین نیازهای کارکنان نیز می باشد

بهره گیری و توسعه فعالیت های آموزشی همگام با نیازهای شرکت و فنون و دانش روز

مسئولیت های اجتماعی شرکت سورپرایز