میزان مصرف نوشیدن آب را همراه یا قبل و بعد از غذا کنترل کنید !

دسته مطلب روز ۲ شهریور ۱۳۹۸


اگر همراه یا قبل و بعد از غذا آب بنوشیم و حجم آن هم زیاد باشد (۱ تا ۲ لیوان) این آب با غذای خورده شده مخلوط می‌شود و باعث رقیق شدن غذا و سرد شدن داخل معده می‌شود و از آنجا که هضم انسان نیاز به حرارت دارد، عمل هضم مختل می‌شود.
با این کار، شیره‌های گوارشی رقیق می‌شوند و شیره‌های گوارشی باید غلیظ باشند. اما با نوشیدن آب، این شیره‌های گوارشی رقیق می‌شوند و نمی‌توانند عملیات هضم را خوب انجام دهند و در نتیجه شخص دچار سوءهاضمه می‌شود. به همین دلیل فرد با وجود خوردن غذای خوب، اما انرژی ندارد و بیشتر دچار پف بدن، چاقی، افزایش اندازه و سنگینی می‌شود.
با نوشیدن آب همراه با غذا ممکن است شخص دچار نفخ، ریفلاکس، سنگینی پس از غذا خوردن و سنگینی‌ سر، دل‌پیچه،‌ اسهال و دفع غذا از سیستم گوارش به صورت هضم نشده؛ شود. گاهی نیز به دلیل اینکه روند هضم غذا به درستی انجام نمی‌شود و غذای معده به موقع تخلیه نمی‌شود، در فرد تهوع ایجاد می‌شود.
#آب_آشامیدنی #سورپرایز #سورپرایز#آشامیدنی #آشامیدن#آب #زندگی_سالم#سلامتی #آبرسانی.
#پلاس #نوشیدنی #life #amazing#smile #food #Nature_happy#water #آبمعدنی #آب_آشامیدنی #سورپرایز

- 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars