بهترین آبسردکن اداری کدام است؟

مقالات
1399.05.07
آبسردکن یکی از نجات دهنده های کارمندان در محیط اداره است. وسیله ای که به ویژه در فصل گرما، طرفداران […]
بهترین آب سردکن اداری

آبسردکن یکی از نجات دهنده های کارمندان در محیط اداره است. وسیله ای که به ویژه در فصل گرما، طرفداران زیادی دارد و به یکی از نیازهای اولیه در ادارات، مطب ها و مکان هایی مانند بانک که زمان انتظار در آن ها زیاد است، به حساب می آید. به همین دلیل نمی توانید یک محیط اداری را به یاد آورید که حداقل یک دستگاه آبسرد کن در آن وجود نداشته باشد. این استقبال باعث شده تا در سال های اخیر، شرکت های بسیاری این محصول را به بازار عرضه کنند. اما آیا این دستگاه ها تفاوت چشمگیری با هم دارند؟ با توجه به این ویژگی های متفاوت، بهترین آبسردکن اداری کدام است؟ در این مطلب پاسخ این پرسش ها را بررسی می کنیم و یک راهنمای کامل برای خرید آبسرد کن به شما ارائه می دهیم.

چرا کیفیت آبسردکن برای واحدهای اداری اهمیت دارد؟

خرید آبسردکن اگرچه ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد، اما جزییات زیادی دارد. برای انتخاب این دستگاه، باید عوامل کیفی مختلفی را در لیست اولویت خود قرار دهید. توجه کنید که شما در حال خرید دستگاهی هستید که باید آب آشامیدنی را با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

از طرفی آبسردکن اداری یک دستگاه عمری است و اغلب افراد هنگام خرید، پیش بینی می کنند که تا مدت زیادی می توانند از آن استفاده کنند. بنابراین خرید یک دستگاه با کیفیت، می تواند خاطر شما را تا سال ها از خرید دوباره آن آسوده کند.

فراموش نکنید که یک آبریز باکیفیت می تواند جایگزین بخش زیادی از هزینه های خرید آب معدنی در محیط اداری نیز باشد.

بهترین آبسردکن ایستاده

مهم ترین ویژگی های یک آبسردکن اداری استاندارد را بشناسید

اگر قصد خرید آبسرد کن برای محیط های بزرگی مانند اداره را دارید، بهتر است لیستی از ویژگی های مهم آن داشته باشید و پس از دیدن مدل های متفاوت و مقایسه ویژگی ها، یکی را برای خرید انتخاب کنید. در ادامه با بعضی از این ویژگی های مهم آشنا شوید.

1- اندازه مخزن آبسردکن؛ مهم ترین ویژگی برای ادارات پر جمعیت

اندازه مخزن آبسردکن، به نوع کاربری آن بستگی دارد. به طور معمول برای مکان های پر رفت و آمدی مانند ادارات دولتی، انتخاب دستگاه هایی با مخازن کوچک تنها یک هزینه و زحمت اضافی است. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب، نیازهای خود را بررسی کنید و با توجه به مصرف و بزرگی مساحت مورد نظر، بهترین محصول را انتخاب کنید. برای مثال برای یک محیط عمومی مانند درمانگاه، بعد از انتخاب و خرید نهایی، متوجه خواهید شد که برای یک فضای پر استفاده، در نهایت قیمت گالن 20 لیتری آبسردکن برای شما بسیار به صرفه تر از قیمت گالن های کوچک یا خرید آب معدنی به صورت تکی خواهد بود.

مخزن آبسردکن مهم ترین عامل انتخاب برای مکان عمومی

2- طراحی منحصر به فرد و ساده؛ یک آبسردکن کارآمد بخرید

طراحی بدنه و ظاهر یک این دستگاه ممکن است در قدم اول برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد. اما بهتر است بدانید که هرچه طراحی این دستگاه آبریز ساده تر باشد، استفاده از آن راحت تر خواهد بود. برای مثال وجود یک صفحه الکترونیکی برای نشان دادن دمای آب گرم و سرد و قبلیت تنظیم آن، وجود پمپ دستی آب و یا ساده بودن طراحی دکمه آبریز می توانند از امکانات مناسب یک آبسردکن باشند که در محیط هایی شلوغی مانند ادارات، کارایی بیشتری دارند.

از طرفی علاوه بر طراحی ساده و زیبا، بهتر است به جنس بدنه آبریز نیز توجه کنید. هرچه دستگاه انتخابی شما کیفیت بالاتری داشته باشد، عمر بیشتری نیز خواهد داشت. معمولا برای فضاهای پر تردد، آبسردکن هایی با جنس استیل مناسب تر از دستگاه هایی با بدنه پلاستیکی هستند.

آبسردکن با صفحه دیجیتالی

3- سیستم تصفیه آب را جدی بگیرید

مهم ترین و اصلی ترین ویژگی که باید در آب آشامیدنی وجود داشته باشد، کیفیت و سلامت آب است. با وجود اینکه همه ما به سالم بودن آب توجه می کنیم، آمارها نشان می دهند که گاهی به طور ناخواسته، آب آشامیدنی بی کیفیت می نوشیم و این موضوع می تواند در طول زمان برای سلامت بدن دردسرساز باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید هنگام خرید به آن دقت کنید، کیفیت نهایی آب است. برخی از آبسردکن ها با کمک سیستم تصفیه استاندارد، می توانند ناخالصی های موجود در آب آشامیدنی را تصفیه و آن را به یک نوشیدنی گوارا و سالم تبدیل کنند. به همین دلیل هرگز به سراغ آبسردکن های بدون فیلتر نروید.

4- از آبسردکن یخچال دار غافل نشوید

هرچقدر هم در محیط اداره از آبسردکن و ماگ شخصی برای نوشیدن آب استفاده کنید، باز هم نیازمند خرید آب معدنی تک نفره برای جلسات یا همایش ها خواهید بود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که با یک تیر دو نشان بزنید و آبسردکنی را خریداری کنید که مجهز به یخچال در بدنه خود است. این یخچال های کوچک و با کفیت، می توانند محلی برای ذخیره آب معدنی های اضافی باشند تا هم فضای بهینه تری ایجاد کنند و هم امکان انتخاب کارکنان را وسعت دهند.

آبسردکن یخچال دار بهترین انتخاب برای ادارات

تجربه خرید آب معدنی باکیفیت از بهترین برندها

کیفیت آب آشامیدنی همانقدر که به مخزن آبسردکن بستگی دارد، به شرکت های عرضه کننده نیز وابسته است. اگر قصد خرید آب آشامیدنی دارید، بهتر است بدانید که با اعتماد کردن به شرکت های متفرقه و خرید آب بی کیفیت، ممکن است سلامت ده ها نفر از کارکنان خود را به خطر بیندازید.

ساده ترین راه حل در این شرایط، این است که شرکت های مسئول و معتمد را بشناسید. یکی از این عرضه کننده ها، فروشگاه اینترنتی سورپرایز است. سورپرایز نامی آشنا است که آب آشامیدنی را با بسته بندی مناسب و کیفیتی بی نظیر به شما خریداران گرامی عرضه می کند. برای خرید انواع آب آشامیدنی و کسب اطلاعات بیشتر، به فروشگاه آنلاین سورپرایز مراجعه و یا با شماره ۲۲۸۷۴۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

نظرات کاربران

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظرات شما برای ما بسیار سازنده است، خوشحال خواهیم شد نظرات خود را با ما در میان بگذارید و مارا در بهبود ارائه محصول و خدمات یاری فرمائید

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین آبسردکن اداری کدام است؟”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *